Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
June 9, 2012
Image Size
941 KB
Resolution
593×803
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
797
Favourites
65 (who?)
Comments
23
×
Blue Angel by DeadOceans Blue Angel by DeadOceans
Ffff I don't think I have words for how much I hate this fgsfedgsd. But the person this is for likes it so whatever.

I want a new scanneeer. This goddamn thing makes stuff to bright sometimes. And gradients often look like shit too. It ruins my shadiiing. But I don't really know if good scanners even exist, everyone always bitches about theirs haha. Whatever here's a photo of the finished thing [link] (Psht there's a cheeseburger I drew recently under it if you look closer lololol)

Oh yeah here's the reference I used: [link]

I'm so gonna start to draw a dark, gloomy picture now seriously this thing is just too bright for my eyes.
Add a Comment:
 
:iconlunathepig:
lunathepig Featured By Owner Nov 4, 2012
HOLY SHIT ur a good artist!!!!!!!! that's AMAZING!!!!
Reply
:icondeadoceans:
DeadOceans Featured By Owner Nov 6, 2012  Professional General Artist
Thank you! :)
Reply
:iconlunathepig:
lunathepig Featured By Owner Nov 12, 2012
Ur welcome! :)
Reply
:iconcreatedisney:
CreateDisney Featured By Owner Aug 9, 2012  Student General Artist
OMG THIS IS THE AWESOME SAUSE UNFINITY DRAWINGS EVER!!!!!!! YOUR AWESOME!!!!!!!!! THIS IS DRAWING IS THE BEAST!!!!!!!
Reply
:icondeadoceans:
DeadOceans Featured By Owner Aug 9, 2012  Professional General Artist
Haha thank you! :)
Reply
:iconkuoma-stock:
Kuoma-stock Featured By Owner Jul 12, 2012  Hobbyist Photographer
Beautiful work!
Reply
:icondeadoceans:
DeadOceans Featured By Owner Jul 13, 2012  Professional General Artist
Thank you! :)
Reply
:iconjeffron66:
Jeffron66 Featured By Owner Jun 16, 2012
It's so vibrant...in a good way. The detail is stunning...the clothing folds, the ties, the wings, the hair, the shading. It's beautiful.
Reply
:icondeadoceans:
DeadOceans Featured By Owner Jun 18, 2012  Professional General Artist
Thank you! :)
Reply
:iconnizuriix:
Nizuriix Featured By Owner Jun 11, 2012  Student General Artist

I think it's really beautiful. The colors and shading are just
stunning ; o ;
The folds on the clothes are so accurate, my god, it's just
gorgeous!
I can't wait to see what dark, gloomy picture you bring us
<3
Reply
Add a Comment: